Környezetünkben több olyan kisvállalkozás, egyéni vállalkozó is megtalálható, akik szakmájukban elismert szakemberek, munkájukat kifogástalanul végzik és mivel jellemzően 1-2 fős vállalkozásokról van szó ,így maga az ügyvezető, aki a cég ügyeiért felelős, ő is a terepen van és dolgozik, aktívan részt vesz a munkákban.

Tapasztalataim szerint az ilyen vállalkozásoknak meggyűlik a baja a rendszeres, folyamatos adminisztráció vezetésével, a számlák időben történő kiállításával, a beérkezett munkadíjak nyomon követésével, esetleges kintlevőségek behajtásának ügyintézésével.
EZ AZ EGYIK PROBLÉMA AMIRE MEGOLDÁST KÍNÁLUNK!
A teljeskörű iroda adminisztrációt elvégezzük, segítjük a vállalkozó mindennapjait

adatfeldolgozással,
jelentések összeállításával,
szövegszerkesztésel,hanganyagok, kéziratok átírásával,
táblázatkezeléssel,
ajánlatok készítésével,
árlisták, megrendelések készítésével,
irodai nyomtatványok, űrlapok elkészítésével,
levelezések vezetésével, lebonyolításával,
számlázással,
bizonylatolással,
iratrendezéssel,
online felületek kezelésével,
és egyéb irodai adminisztrációkkal
Szakmai továbbképzésekkel lehetőségünk nyílt a fenti adminisztrációs tevékenység bővítésére a könyvelés, hitelügyintézés területén is.
További szolgáltatásként segítünk hitelfelvételnél, a lehetőségek felkutatásában, szükséges feltételek megvizsgálásában,
hitelügyintézéshez szükséges adatfeldolgozásában
hitel kérelem benyújtásához szükséges igazolások, jelentések összeállításában
elektronikus levelezésben, kapcsolattartásban a hitel folyósítókkal, befektetőkkel
hitelkérelmi dokumentáció összeállításában
hiánypótlás és egyéb adminisztrációk intézésében
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését forduljon hozzánk bizalommal!